Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Antalya’da gıda güvenliğinde iş birliği görüşmesi

Antalya Büyükşehir Belediyesi Başkan Vekili Büşra Özdemir, Muratpaşa Belediye Başkanı

Antalya Büyükşehir Belediyesi Başkan Vekili Büşra Özdemir, Muratpaşa Belediye Başkanı Ümit Uysal ve Antalya Gastronomi Yatırımcıları ve İşletmecileri Derneği (AGYİD) heyetini kabul etti. 

Toplantıda; Muratpaşa’da başlatılan, Konyaaltı ve Kepez belediyelerinin de dahil olduğu hijyen sertifikasyon programının Büyükşehir Belediyesi koordinasyonunda genişletilmesi ele alındı. 

Diversey iş birliğiyle yürütülen projenin teknik detaylarının paylaşıldığı görüşmede; AGYİD Başkanı Zeki Özen, Başkan Yardımcısı Burak Ünlüler ve yönetim kurulu üyesi Güray Kanan, yerel işletmelerin uluslararası hijyen standartlarına uyumu konusunda bilgilendirme yaptı.

 

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: