Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Antalya’da Atatürk’ün gelişi 96’ncı yılında kutlandı

Atatürk Kültür Merkezi’nde düzenlenen törene; Antalya Valisi Hulusi Şahin, Büyükşehir

Atatürk Kültür Merkezi’nde düzenlenen törene; Antalya Valisi Hulusi Şahin, Büyükşehir Belediye Başkan Vekili Büşra Özdemir, kamu kurum ve kuruluşları ile sivil toplum kuruluşu temsilcilerinin yanı sıra çok sayıda vatandaş ve öğrenci katıldı. 

Saygı duruşu ve İstiklal Marşı ile başlayan programda protokol konuşmaları gerçekleştirildi.

Törende konuşan Büyükşehir Belediye Başkan Vekili Büşra Özdemir, “Bugün tüm Dünyanın gözünde bir bağımsızlık kahramanı, yolundan asla ayrılmayacağımız bir liderin, Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ün Antalya’ya gelişinin 96. yıl dönümü. Atatürk “Hiç şüphesiz ki Antalya dünyanın en güzel yeridir” tarihi sözü ile kentimize duyduğu hayranlığının yanı sıra; Antalya’nın geleceğine dair ileri görüşlülüğünü de ortaya koymuştu. Çünkü Antalya, Atatürk’ün gözlerinde yalnızca bir doğa harikası değil, aynı zamanda Cumhuriyet’in ışığını taşıyan bir kent olarak da parladı” dedi. 

 

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: