Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Antalya Ulaşım Ana Planı’nın 2. Teknik Çalıştay’ı gerçekleştirildi

Antalya Büyükşehir Belediyesi tarafından yürütülen ASKUP projesi çerçevesinde, daha önce

Antalya Büyükşehir Belediyesi tarafından yürütülen ASKUP projesi çerçevesinde, daha önce kamu kurumlarıyla yapılan görüşmelerde geliştirilen önerilerin analiz edildiği bir teknik oturum düzenlendi.

Büyükşehir Belediye Başkan Vekili Mustafa Oruç, Döşemealtı Belediye Başkanı Menderes Dal ve ATSO Meclis Başkanı Ahmet Öztürk’ün katıldığı çalıştayda, kentin gelecek projeksiyonları masaya yatırıldı.

Toplantıda katılımcılara Antalya’nın 2040 yılı ulaşım vizyonu doğrultusunda çevreci ve sürdürülebilir ulaşım politikaları, trafik yoğunluğunu azaltmaya yönelik çözüm önerileri ile toplu taşıma ve alternatif ulaşım senaryolarına yönelik kapsamlı bir sunum gerçekleştirildi.

Toplantının açılışında konuşan Başkan Vekili Mustafa Oruç, “2040 hedef yılı doğrultusunda hazırladığımız plan kapsamında; toplu taşımanın güçlendirilmesi, raylı sistem yatırımlarının etaplar halinde hayata geçirilmesi, yaya ve bisikletli ulaşımının gerçek bir alternatif haline getirilmesi ile özel araç kullanımının dengeli biçimde yönetilmesi temel önceliklerimiz arasında yer alıyor” dedi. 

 

 

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: