Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Antalya Büyükşehir Belediyesi toplu taşıma filosuna artırıyor

Büyükşehir Belediyesi Ana Hizmet Binası önünde gerçekleştirilen tanıtım törenine Antalya

Büyükşehir Belediyesi Ana Hizmet Binası önünde gerçekleştirilen tanıtım törenine Antalya Büyükşehir Belediyesi Başkan Vekili Büşra Özdemir, CHP Antalya İl Başkanı Nail Kamacı, milletvekilleri, belediye başkanları, meclis üyeleri, STK ve meslek odası başkanları katıldı.

‘Gurur ve mutluluk duyduğum bir tabloyla karşınızdayız’ diyen Başkan Vekili Büşra Özdemir, “Kendi öz kaynaklarımızla ulaşım alanında yaptığımız yatırımlarımızın ilk teslimatı 19 otobüsümüz belediyemizin önünde. Antalya Büyükşehir Belediyesi olarak, sürdürülebilir, bu kentte rahat bir ulaşım için yatırımlarımıza devam ediyoruz. Bu aldığımız otobüslerle sınırlı değil tabi yatırımlarımız. Yıl boyunca otobüs alımımız devam edecek. Antalyalıları güvenli ve konforlu bir şekilde ulaştırmaya devam edeceğiz” ifadelerini kullandı. 

Başkan Vekili Büşra Özdemir, daha sonra otobüsleri gezerek, bilgi aldı. Direksiyonun başına geçen Büşra Özdemir, basın mensuplarına poz verdi. Başkan Vekili Özdemir, otobüs şoförlerine yeni otobüslerin hayırlı olmasını diledi. 

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: