Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Aliağalı tekvandocular, Saraybosna’dan madalyalarla döndü

Avrupa Taekwondo Federasyonu tarafından Bosna Hersek’in Saraybosna kentinde düzenlenen Bosnia

Avrupa Taekwondo Federasyonu tarafından Bosna Hersek’in Saraybosna kentinde düzenlenen Bosnia And Herzegovina Open 2025 – E1 turnuvasında Aliağa Gençlik Merkezi Spor Kulübü tekvando sporcuları,  2’si gümüş 2’si bronz olmak üzere toplam 4 madalya kazandı.

Turnuvada, Genç Kadınlar 44 kiloda Derya Üzüldü gümüş madalya, Yıldız Erkekler 41 kiloda Metehan Temel gümüş madalya, Yıldız Kadınlar 51 kiloda Merve Nisa Mızrak bronz madalya,  Erkekler +65 kiloda Emirhan Okmar bronz madalya kazandı.

Aliağa Belediyesi Taekwondo Antrenörü Ziya Cönge, turnuvanın ardından yaptığı açıklamada sporcularını tebrik ederek “Sporcularımız Saraybosna’da düzenlenen bu önemli E1 müsabakasında güçlü bir performans sergiledi. Gösterdikleri mücadele, disiplin ve duruşla bizleri gururlandırdılar. Her biri tatamide karakterini, azmini ve emeğini ortaya koydu. Tüm sporcularımı emekleri ve mücadelelerinden dolayı kutluyorum" dedi.

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: