Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Alanya’da kadına şiddete siyah farkındalık etkinliği

Alanya'da  25 Kasım Kadına Yönelik Şiddete Karşı Uluslararası Mücadele Günü’nde

Alanya'da  25 Kasım Kadına Yönelik Şiddete Karşı Uluslararası Mücadele Günü’nde bir farkındalık etkinliği gerçekleştirdi. Belediye Başkanı Özçelik’in çağrısıyla tüm birimlerde görev yapan personel siyah kıyafetler giyerek kadına yönelik şiddete dikkat çekti.

Belediye hizmet binasının arkasında mesai öncesinde bir araya gelen Başkan Özçelik, Başkan Yardımcıları ve personel, şiddete karşı sessiz ama güçlü bir mesaj verdi. Başkan Özçelik, yaptığı konuşmada, “Kadına yönelik şiddetin karşısında durduğumuzu göstermek ve toplumda bilinç oluşturmak amacıyla siyah giyindik. Şiddetin her türüne karşıyız. Kadınların güvenle yaşadığı, eşit bir Alanya için çalışmaya devam edeceğiz” dedi.

Etkinlik kapsamında personele karanfil dağıtılırken, belediyeye gelen vatandaşlar da farkındalık çalışmasını takdirle karşıladı. Belediye birimleri, 25 Kasım’ın önemine dikkat çekerek, şiddetsiz ve eşit bir toplum mesajı verdi.

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: