Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Al Thani, KİK–ABD Ortak Bakanlar Toplantısı’na katıldı

Katar Dışişleri Bakanlığı’ndan yapılan açıklamaya göre; Katar Başbakanı ve Dışişleri

Katar Dışişleri Bakanlığı’ndan yapılan açıklamaya göre; Katar Başbakanı ve Dışişleri Bakanı Şeyh Muhammed bin Abdulrahman bin Jassim Al-Thani, Körfez İşbirliği Konseyi-ABD Ortak Bakanlar Toplantısına katıldı.

Bahreyn’in başkenti Manama’da düzenlenen toplantıya ABD Dışişleri Bakanı Marco Rubio da iştirak etti.

Toplantıda, Körfez İşbirliği Konseyi üyesi ülkelerin ve bölgenin güvenliği üzerinde etkileri bulunan son bölgesel gelişmeler ele alındı. Özellikle ABD ile İran İslam Cumhuriyeti arasında imzalanan mutabakat zaptının ardından yürütülen diplomatik çabalar ve güvenlik ile istikrarın güçlendirilmesine yönelik girişimler gündemin öne çıkan başlıkları arasında yer aldı.

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: