Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Al Sani, Japonya Dışişleri Bakanı Motegi ile telefonda görüştü

Katar Dışişleri Bakanlığından yapılan açıklamaya göre Katar Başbakanı ve Dışişleri

Katar Dışişleri Bakanlığından yapılan açıklamaya göre Katar Başbakanı ve Dışişleri Bakanı Şeyh Muhammed bin Abdurrahman Al Sani, Japonya Dışişleri Bakanı Toshimitsu Motegi ile telefon görüşmesi gerçekleştirdi. 

Görüşmede, bölgedeki askeri gerilimin gelişmeleri ve bunun bölgesel ve uluslararası güvenlik ve istikrar üzerindeki ciddi etkileri ile tüm anlaşmazlıkların barışçıl yollarla çözülmesi yolları ele alındı.

Al Sani, İran’ın Katar topraklarına yönelik saldırısının ulusal egemenliğinin açık bir ihlali olduğunu, iyi komşuluk ilkeleriyle bağdaşmadığını ve hiçbir gerekçe veya bahane altında kabul edilemeyeceğini teyit etti. 

Bakan Motegi ise bölgedeki gelişmelerden duyduğu endişeyi dile getirerek, tüm tarafları sağduyuya kulak vermeye ve daha fazla kaosun önüne geçmek için müzakerelere ve diplomatik yollara geri dönmeye çağırdı.

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: