Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Al Sani, İran Dışişleri Bakanı Araghchi ile telefonda görüştü

Katar Başbakanı ve Dışişleri Bakanı Şeyh Muhammed bin Abdurrahman Al

Katar Başbakanı ve Dışişleri Bakanı Şeyh Muhammed bin Abdurrahman Al Sani, İran Dışişleri Bakanı Abbas Araghchi ile telefonda görüştü.

Görüşmede iki taraf, bölgedeki gerilimleri azaltma çabalarını ele aldı ve ABD ile İran arasındaki müzakerelerin devamının önemini vurguladı.

Al Sani, gerilimleri azaltmayı ve bölgede güvenlik ve istikrarı artıracak barışçıl çözümler elde etmeyi amaçlayan tüm çabalara Katar'ın desteğini yineledi.

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: