Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Al Muraikhi, Bolivya Dışişleri Bakanı Aramayo ile telefon görüşmesi yaptı

Katar Devleti Dışişleri’nden Sorumlu Devlet Bakanı Al Muraikhi, Bolivya Dışişleri Bakanı

Katar Devleti Dışişleri’nden Sorumlu Devlet Bakanı Al Muraikhi, Bolivya Dışişleri Bakanı Aramayo ile bir telefon görüşmesi gerçekleştirdi.

Doha’da yapılan açıklamaya göre, görüşmede ABD ile İran arasında ilan edilen ateşkesin ardından bölgedeki son gelişmeler ve ortak ilgi alanlarına giren konular ele alındı.

Al Muraikhi, Katar’ın ateşkes açıklamasını memnuniyetle karşıladığını belirterek, bölgedeki gerilimin artmasının önlenmesi için sürecin acilen desteklenmesi gerektiğini vurguladı.

Ayrıca deniz yollarının güvenliği ve uluslararası ticaretin serbest akışının uluslararası hukuk çerçevesinde sağlanmasının önemine dikkat çeken Al Muraikhi, bunun bölgesel istikrar ve küresel tedarik zincirleri açısından kritik olduğunu ifade etti.

Bolivya Dışişleri Bakanı ise görüşmede, bölgedeki gelişmeler karşısında Katar ile dayanışma içinde olduklarını belirtti.

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: