Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Adana Büyükşehir Belediyesi U16 Kız Basketbol Takımı bölge şampiyonu oldu

Kulübün altyapı çalışmaları kapsamında mücadele eden takım, turnuvayı ilk sırada

Kulübün altyapı çalışmaları kapsamında mücadele eden takım, turnuvayı ilk sırada tamamlayarak bir üst organizasyona yükseldi.

Kulüp Başkanı Kadir Özdemir, altyapıya yönelik çalışmaların sürdürüleceğini belirtti. Özdemir, takımın elde ettiği başarıdan dolayı sporcuları tebrik etti.

Zeydan Karalar’ın spora yönelik destek ve vizyonunun önemine de değinilen açıklamada, Adana’nın spor alanındaki gelişimine katkı sunan çalışmaların devam edeceği ifade edildi.

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: