Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Adana Büyükşehir Belediyesi Spor Kulübü, Fenerbahçe Kadın Basketbol Takımı’nı mağlup etti

Adana Büyükşehir Belediyesi bünyesinde faaliyet gösteren Adana Büyükşehir Belediyesi Spor Kulübü Basketbol Takımı,

Adana Büyükşehir Belediyesi bünyesinde faaliyet gösteren Adana Büyükşehir Belediyesi Spor Kulübü Basketbol Takımı, Basketbol Gençler Ligi Kızlar Kategorisi 3. Pencere müsabakasında Fenerbahçe Kadın Basketbol Takımı ile karşı karşıya geldi.

Karşılaşma boyunca savunma ve hücumda etkili bir performans sergileyen Adana temsilcisi, güçlü rakibi karşısında parkeden 75-62 galip ayrıldı. Alınan sonuçla birlikte takım, hanesine 2 puan yazdırdı.

Kulüp Başkanı Kadir Özdemir, Zeydan Karalar’ın uzun yıllardır sporda altyapıya verdiği önemin ve bu doğrultuda yürütülen çalışmaların karşılığını almaktan memnuniyet duyduklarını ifade etti.

Özdemir, kulüp bazında elde edilen başarıların yanı sıra milli takımlara ve büyük kulüplere sporcu kazandırıldığını belirterek, Adana’nın spor kenti olma hedefi doğrultusunda çalışmaların sürdüğünü kaydetti.

Hibya Haber Ajansı

Şimdi Paylaş: